Esittely

Vieläkin ylellisempi Sportsman!

Maailman myydyin mönkijämalli ja moninkertainen testivoittaja. Siinä on automaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu. Uudessa Sportsman 570 EFI -mallissa on ProStarTM -moottori DOHC-neliventtiilitekniikalla. Voimaa on taatusti kaikkeen käyttöön! Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 42 kg ja takana 82 kg. Maavara 292 mm. Lisäksi edessä on erillinen 20 litran vesitiivis tavaratila. Vakiovarusteena on ADC alamäkijarru, EBS moottorijarru, alumiinivanteet, taustapeilit ja suuntavilkut. Saatavana T3b (60km/h) -traktorimallina

Tutustu, koeaja ja vertaa, huomaat miksi Sportsman on niin ylivoimainen.

2014 - EPS-ohjaustehostinlogo

EPS-ohjaustehostin

Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan - hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle

ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru:

Turvallisen mönkijän ominaisuuksiin kuuluvat jokaiseen pyörään vaikuttavien hydraulisten levyjarrujen lisäksi sähköisesti toimiva ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru.

High Performance neliveto:

Entistäkin nopeammin (lähes viiveettä) kytkevä  automaattinen CloseRatio neliveto.

Uusi 2019 saatavana T3b -mallina:

 

Saa ajaa 60 km/h (saatavana myös T3a/40km/h mallina)
Rekisteröity kahdelle

Polaris-etuja:

  • Markkinoiden paras nopeudenrajoitin
  • MFD-mittaristo 
  • Sähkötoiminen kaasun ohjaus
  • Ergonominen istuin
  • Uusi ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
  • Sähköpistoke peräkärrylle vakiovarusteena
  • Moninkertainen testivoittaja
  • Markkinoiden paras automaattinen 100% neliveto

2019 SPORTSMAN 570 EFI SP EPS 4x4 - T3b

Moottori
1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC
Jäähdytysjärjestelmä
nestejäähdytys
Polttoainejärjestelmä
EFI
Sylinterimitat
567 cm3
Voimansiirto
autom. PVT-variaattori, automaattinen 100% neliveto
Sytytysjärjestelmä
Bosch ECM
Käynnistys
sähkö
Mittaristo
vakio
Vaihteisto
Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki
Pituus (mm)
2108
Leveys (mm)
1219
Korkeus (mm)
1439
Akseliväli (mm)
1283
Istuinkorkeus
870mm
Maavara (mm)
292
Polttoainesäiliö (L)
17
Renkaat, edessä
26x8-14
Renkaat, takana
26x10-14
Jarrut, edessä
yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut
Jarrut, takana
yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut
Etujousitus
A-tukivarret
Takajousitus
A-tukivarret
Joustovara edessä
208mm
Joustovara takana
241mm
Latausjärjestelmän teho
560w
Vetokyky koukulla (kg)
556
Paino ajokunnossa (kg)
332
Kuormauskyky edessä (kg)
41
Kuormauskyky takana (kg)
82
Istuinpaikat
Rekisteröity kahdelle
Valot
vakio
Ohjaus
EPS
Virranulosotto
vakio
Muu varustelu
ADC ja EBS jarrut, EBS ohjaustehostin, ohjauksen mukana kääntyvä työvalo, vetokoukku, virtapistoke peräkärrylle, tíivis etutavaratila, Lock&Ride valmius, integroitu puskulevyn kiinnitys, CloseRatio 4x4
Vuosimalli alkaen
2019
Vuosimalli asti
2019
Saatavana myös traktorimallina
T3b - max 60 km/h ja T3a 40km/h
Väri
Radar Blue
Sulje
Sulje