Esittely

2016 - Diesel Power

UUTUUS! Tosi voimaa vaativaan työhön, ja työkaverit mahtuvat mukaan!

Ranger Diesel on väkivahva raskaan työn puurtaja HD - Heavy Duty -vahvistuksilla. Siinä on 3-sylinterinen, 898cc 24,8 hevosvoimainen vahvavääntöinen Kubota-dieselmoottori, joka ei hyydy, ja tuottaa roimasti vääntöä heti alakierroksilta lähtien. Ranger Diesel on kolmipaikkainen, ja sen kippilavalla voi kuljettaa jopa 435 kg tavaraa. Siis raskaita koneita, kaapelirullia, betonisäkkejä ym. Traktorimallilla on laillista hoitaa lumityöt, huoltotyöt ja kuljetukset myös yleisillä teillä. Saatavana traktorimallina T1b / 60km/h. Saa ajaa tiellä alk. 15v T-kortilla. Väri vihreä.

UUSI Ranger Diesel:

  • Automaatinen 100% neliveto ja sähköisesti kytkettävä 1x4 versatrac-veto
  • Uusi tehokas ja vahvavääntöinen moottori
  • 140Ah laturi
  • EPS ohjaustehostin
  • EBS moottorijarru
  • ADC alamäkijarru
  • 435kg kippilava (933x1378x317mm )
  • 33cm maavara / 27” renkaat
  • 17 % enemmän tavaratilaa
  • tilavampi jalkatila
  • mukavan ergonomiset istuimet
  • digimittaristo
  • vahvistetut voimansiirron komponentit
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - 3-up
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - 24diesel
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - adc
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - ebs
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - eps
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - hp-awd
2019 - Ranger Diesel - ominaisuus - versatrac
 

AWD-nelivetojärjestelmä

Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4x4- ja 6x6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2x4-vedon päälle.
 Rangerissa on lisäksi ainutlaatuinen, sähkötoiminen TURF (Versatrac) 1x4 -vetoalue, jolla takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä ja arassa maastossa.

2015 - Testivoitto jälleen - 4x4 / Turf

IRS-erillisjousitus

Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.

EPS-ohjaustehostin

Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan - hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.

2014 - EPS-ohjaustehostinlogo

2019 RANGER DIESEL EPS 4X4

Moottori
3-syl., diesel
Jäähdytysjärjestelmä
nestejäähdytys
Polttoainejärjestelmä
esikammioruiskutus
Sylinterimitat
1028 cm3
Voimansiirto
autom. PVT-variaattori, aut. 100% neliveto, Turf 1x4
Käynnistys
sähkö
Mittaristo
vakio
Vaihteisto
2-eteen, vapaa, peruutus ja parkki
Pituus (mm)
2960
Leveys (mm)
1520
Korkeus (mm)
1930
Akseliväli
2060
Väri
Sage Green
Maavara
305
Polttoainesäiliö
37,9
Renkaat, edessä
25x10-12
Renkaat, takana
25x11-12
Jarrut, edessä
jalkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut
Jarrut, takana
jalkapolkimella toimivat hydrauliset levyjarrut
Etujousitus
A-tukivarret
Takajousitus
A-tukivarret
Joustovara edessä
254mm
Joustovara takana
254mm
Vetokyky koukulla
907
Paino ajokunnossa
718
Kuormauskyky edessä
ei
Kuormauskyky takana
454
Istuinpaikat
3
Valot
vakio
Ohjaus
EPS, pikasäädettävä ohjauspyörän korkeus
Virranulosotto
vakio
Vuosimalli alkaen
2019
Vuosimalli asti
2019
Sulje
Sulje