Haluatko moottorikelkan, jolla voit ajaa reitillä hallitusti kisavauhtia? Uusi Rush XCR tekee sinusta vieläkin nopeamman. Kaasu pohjaan ja olet enemmän kuin koskaan reittien herra ja hidalgo. Käänny terävästi ilman suksien nostelua. Sinä ja AXYS sovitte hyvin yhteen.
Uusi matalampi ja tasapainoisempi ajoergonomia sekä optimaalinen painopiste. Todella kevyt, erinomainen tehopainosuhde ja huikea kiihtyvyys..
Suosittelemme tutustumista, jos olet hankkimassa kestävää ja kevyttä reittikelkkaa huippuluokan ajo-ominaisuuksilla.
AXYS™-rungon osista 93 % on uusia. Uuden runkogeometrian ansiosta kuljettaja on asetettu keskipisteeseen. Kuljettaja hallitsee ajoa pienilläkin liikkeillä, jonka ansiosta ajaminen on erinomaisen tasapainoista ja kevyttä. Kuljettajan siirtyessä taaksepäin lisääntyy pito telalla ja kun ajoasentoa siirretään eteenpäin, tulee ohjauksesta erittäin pitävä. Rungon painopiste on keskitetty mahdollisimman alas ja keskelle.
Axys-rungossa kuljettajan ajoasento on aikaisempaa edempänä. Kädet n. 11 cm, jalat n. 4 cm ja polvet n.11 cm edempänä. Istuin on myös siirretty 11 cm edemmäs.
PRO-XC geometria on täysin uusi ja erittäin helpposäätöinen eri reittiolosuhteisiin.
Jo huippuluokan toiminnasta tunnetut Polaris jarrut nyt entistäkin paremmat. Suurempi Racing –jarrulevy, äärilämpötiloja kestävät Type81 jarrupalat ja erillinen jäähdytysohjain suoraan jarruille.
Aikaisemmasta Rush -telastosta selvästi parannettu geometria tekee telaston/jousituksen säätämisen huomattavasti helpommaksi jokaiselle ajotyylille ja -painolle eri reittiolosuhteissa. Suosittelemme koeajoa.
Jäykät ja vakaat sukset veitsenteräviin käännöksiin reitillä. Kevyt ohjaus.
Korkeampi IQR tyylinen ohjaustanko.
Uudet AXYS-mallit ovat kestävyydestä tinkimättä todella kevyitä.
Nestejäähdytteinen Cleanfire CFI 800 H.O. -moottori on yksi luokkansa tehokkaimmista. AXYS-malleissa siinä on uusi integroitu kiinnitys, sähkötoiminen öljypumppu ja bypass-termostaatti (nopeampi käyttölämpötilan saavuttaminen). Tosielämän tehoa ja taloudellisuutta.
3-vaiheiset sähkötoimiset pakoventtiilit (korkeampi teho, enemmän vääntöä, alhaisempi polttoaineen kulutus)
Ei ota tehoa moottorista ja syöttää tarkalleen tarvittavan öljymäärän moottoriin. Keventää kaasuvivun toimintaa jopa 35 %. Ei tarvitse säätöä.
Moottori ”hengittää” vapaammin. Pakoputki on lisäksi erittäin kevyt.
Vforce-imuläppiä käytettän laajasti kisatoiminnassa. Parempi kierrosherkkyys ja kestävyys.
Kevyt kampiakseli (vähemmän hyrrävoimia ja parempi kaasuun vastaavuus)
Uritetut männät (parempi voitelu ja pidempi käyttöikä)
AXYS® Performance -istuin kapenee etuosaan ja on sen ansiosta erittäin ergonominen.
Ergonomisesti muotoillu katkaisijat kahva- ja peukalonlämmittimille, lähi- ja kaukovalot, peruutus ja mittariston hallinta.
AXYS-malleissa vakiovarusteena:
Kuomun, tuulilasin ja sivupaneelien muotoilu suojaa kuljettajaa ajoviimalta.
Integroitu lämmitetty tavaratila, Lisävarusteena laaja valikoima lisälaukkuja.
Todella hyvä osien yhteensopivuus ja laadukkaat materiaalit.
Walker Evans® Piggyback -iskunvaimennus pikasäätöisellä Clicker Hi/Lo sisäänmenosäädöllä. Erittäin helpposäätöinen.