2019 - Indy 850 XC 129 ES IDD
14 490 €

2019 - Indy 850 XC 129 ES IDD


14 490 €

Ota yhteyttä / Pyydä tarjous


Esittely

NOPEIN JA KIIHTYVIN – POLARIS ISKEE REITILLÄ!

Indy on tarkoittaa monelle vauhdikkaita kelkkailumuistoja. Polaris iskee markkinoille erittäin urheilulliseen reittiajoon nyt täysin uuden AXYS/IQR tekniikkaan perustuvan huippumallin uudella Patriot 850 moottorilla. Uusi Indy on täysin uusi malli ja se perustuu AXYS™ / Racing tekniikkaan. Se on nopea ja erinomaisen hauska ajettava, kiihtyvyys ja ajo-ominaisuudet aivan kutkuttavan huimalla tasolla. Uusi Indy on lisäksi erittäin kevyt. Lisävarusteena saatavana lisäistuin. Oletko valmis ottamaan askeleen uuteen vauhdikkaaseen elämykseen -  jos olet niin tervetuloa tutustumaan!

  • TÄYSIN UUSI PRO-CC 129 telasto (38x328x3,8cm) (Racing –tekniikkaa)
  • Storm –telamatto 38mm harjalla
  • Axys -etujousitus
  • Walker Evans® Piggyback Clicker -pikasäädöllä
  • Etupukissa Walker Evans 2.0” Piggyback Clicker –pikasäädöllä
  • CC tehdassäädöt nopeaan ja hallittuun reittiajoon
  • Täysin uusi 850 Patriot® moottori
  • Polaris Digital –mittaristo
  • PRO-STEER sukset
  • Sähkökäynnistys
  • IDD/GPS mittaristo vakiovarusteena

AXYS™-RUNKO

  • AXYS™ runkogeometrian ansiosta kuljettaja on nostettu keskipisteeseen
  • Terävä ja luotettava kääntyvyys ilman suksien nostelua
  • Tehty vauhdikkaaseen reittiajoon mukavuudesta tinkimättä

PRO-CC -TELASTO (PRT – Polaris Racing Technology)

  • Suuret progressiviset joustovarat sekä telaston etu-, että takapukilla
  • Vahvistetut liukurungot
  • Telastossa W.E. Piggyback Clicker -pikasäätöinen puristussäätö. Etuiskari 2.0 männällä.
2018 - MK19 - jousitus

Täysin uusi Polaris® 850 Patriot™ -moottori

Täysin uusi Polaris® 850 Patriot™ on tehokkain moottorikelkkamoottori mitä Polaris on valmistanut.  Uusi moottori on valmistettu USA:ssa ja sen teho, vääntö, kierrosherkkyys ja kestävyys on nostettu täysin uudelle tasolle.

KESTÄVYYS

  • Täysin uusi moottori on valmistettu Polaris 800 Liberty moottorin kokemuksia hyväksikäyttäen
  • Kestävyys on testattu sekä testipenkeissä, että ajotesteissä entistäkin enemmän

KIIHTYVYYS

  • Reittimalleissa; hurja kiihtyvyys
  • Syvän lumen malleissa: välitön nousu lumelle

KIERROSHERKKYYS

  • Erittäin alhaiset hyrrävoimat ja mahtava kierrosherkkyys
  • Kevyt ja ketteryyden tunne mallista riippumatta

LUOKKANSA TEHOKUNINGAS

  • Luokkansa paras tehopainosuhde
  • Luokkansa paras kierrosherkkyys
01-850-moottori-faktat
02-850-moottori

VALMISTETTU TEHON JA KESTÄVYYDEN EHDOILLA

  • Enemmän tehoa kestävyydestä tinkimättä
  • Tosielämän suorituskykyä
  • Vähemmän hyrrävoimia  = Luokkansa paras kierrosherkkyys
03-850-mäntä

UUSI MÄNTÄ

  • Optimoitu laatu ja kestävyys
  • +8mm compression height
  • +3mm thicker dome
  • Enemmän kosketuspintaa sylinterinseinämiin vähentää lämpöä
  • PVD-pinnoitettu teräksinen männänrengas (lisää kestävyyttä ja vähentää murtumia)
  • HC (High Capacity) männäntappi (kestävämpi)
04-850-kampiakseli

UUSI KEVYT KAMPIAKSELI

  • Täysin uusi kampiakseli on kestävä ja jäykkä
  • Laajempi kytkimen kiinityskartio lisää kestävyyttä ja huollettuvuutta
  • HC (High Capasity) runkolaakerointi ja kaulatapit parantaa kestävyyttä merkittävästi
  • Kiertokankien tapit korkealaatuista terästä (SNCM 420H) parantaa kestävyyttä
05-850-sylinteri

UUSI SYLINTERI JA SYLINTERIN KANSI

  • Parantaa jäähdytysominaisuuksia
  • ACS (Advanced Cooling System) jäähdytyskierron avulla jäähdytysneste kiertää tehokkaammin jäähdyttäen sylinterien, palotilojen ja VES venttiilien alueita paremmin
  • Kuusi pulttinen sylinterin kiinnitys on suunniteltu  FEA –analyysin tekniikalla ja sen ansiosta patentoidut pakoaukkojen ja imuilman kanavien korkeavirtausmuotoilut takaavat huipputehon ja täydellisen polttoaineseoksen palamistuloksen
  • Yhtenäisen sylinterinkannen ansioista saavutetaan parempi jäykkyys, jäähdytysnesteen kierto ja optimoitu paino
  • Patentoidun palotilan muotoilun ansiosta palaminen on täydellisempää ja tuottaa paremman hyötysuhteen läpi koko kierrosalueen
06-850-jäähdytysnesteenpaisuntasäiliö

UUSI JÄÄHDYTYSNESTEEN PAISUNTASÄILIÖ INTEGROIDULLA TERMOSTAATILLA

  • Parantaa kestävyyttä ja jäähdytysominaisuuksia
  • Patentoitu ratkaisu vähentää värinöitä ja lisää kestävyyttä
  • Itseilmautuva järjestelmä
  • 100 asteen termostaatti
  • Integroitu by-pass ohivirtausventtiili nopeuttaa käyttölämpötilan saavuttamista
07-850-kiinnitysrunkoon

UUSI MOOTTORIN KIINNITYS RUNKOON

  • Uusi saumaton kiinnitys AXYS® -runkoon
  • Vähentää runkoon siirtyvää värinää
  • Estää mootorin liikkumista vähentäen hihnalinjan muutoksia, mikä parantaa vetohihnan käyttöikää
08-850-läppärunko

UUSI LÄPPÄRUNKO ja TPS –tunnistin

  • Uusi kevyt ja yksinkertaisempi läppärunko, jonka ansiosta parempi kestävyys
  • Uuden kestävämmän (ei mekaanista kosketusta) TPS –tunnistimen ansiosta vakaampi tiedonsiirto
  • Ei säätötarvetta– vähemmän huoltoa
09-850-latausjärjestelmä

UUSI TEHOKAS LATAUSJÄRJESTELMÄ

  • Uusi huipputehokas latausjärjestelmä tuottaa muhkeasti virtaa kaikille vakio- ja lisävarusteille jo tyhjäkäynnillä.
  • ECU –moottorin ohjain nopeammilla prosessoreilla, integroidulla E-VES II –pakoaukonsäädinohjauksella, jonka ansiosta E-VES II venttiileille parempi tehokkuus
10-850-pakoaukonsäädin

UUSI 3-VAIHEINEN E-VES-II PAKOAUKONSÄÄDINJÄRJESTELMÄ

  • Yksinkertaistetussa venttiilijärjestelmässä on vähemmän osia ja sen runko on painevalettua magneesiumia
  • Parannettu kiinnitys ja tiiviys optimoi parhaan tehon tuoton
  • Optimoidut jäähdytyskanavat ja näin parempi E-VES II venttiilien jäähdytys
  • Integroitu jäähdytysjärjestelmä (ei ulkopuolisia jäähdytysletkuja)
11-850-integroitumoottoriteknologia

LAADUKKAASTI JA MODERNISTI INTEGROITU MOOTTORITEKNOLOGIA

  • Uusi pakoputkisto – pakoputki ja äänenvaimennin – parempi pakokaasujen virtaus ja alhaisempi äänitaso
  • Koteloidun pakoputkiston ansiosta  EGT –tunnistin antaa vakaamman tiedonsiirron ECU-ohjainyksikköön
  • Uusi johtosarjakokonaisuus ja sen asennus parantaa kestävyyttä ja luotettavuutta
  • Uuden patentoidun polttoainejärjestelmän lämpö- ja painetunnistin on alalla ainutlaatuinen optimoidun mäntien kestävyyden, parantaa polttoaineen laatuvaihteluiden kontroloinnin, parantaa käynnistyvyyttä kaikissa olosuhteissa, parantaa diagnostiikkaa ja  helpottaa huollettavuutta ja suojaa moottoria polttoaineen paineen vaihteluilta
  • Uusi vetohihna, joka on suunniteltu erityisesti uuden  850 Patriot™ moottorin toimintaan. Parempi luotettavuus ja kestävyys.
  • Uudet VForce® venttiilit on suunniteltu erityisesti uuteen  850 Patriot™ moottoriin. Hiilikuituläppien ansiosta tehon tuotto on entistäkin parempaa ja uuden tiivistyksen ansiosta myös kestävämpi ratkaisu

2019 - Indy 850 XC 129 ES IDD

Moottori
2 syl
Sylinteritilavuus
840
Jäähdytys
Neste
Polttoainejärjestelmä
CFI
Polttoainetilavuus
45,4
Käynnistys
Sähkö
Voimansiirto
PVT
Peruutus
PERC
Telamaton mitat
38x328x3,8
Ohjaus / sukset
ProSteer
Jarrut
Hydr.levy
Jousitus edessä / joustomatka
Axys
Iskunvaimennus edessä
W.E. Clicker Piggyback
Raideväli
108
Jousitus takana / joustomatka
Pro CC
Iskunvaimennus takana
W.E. Clicker Piggyback
Mitat ( p x l x k)
318x119,4x116,8
Kuivapaino
218
Kahva- ja peukalonlämmitin
Vakiovaruste
Valot
Led
Mittaristo
IDD

Vaihdokit

Katso kaikki

Sulje
Sulje