Esittely

SUPERTEKNOLOGIAA TYYLIKKÄÄSSÄ MUODOSSA

Maksimaalista sporttisuutta ja superteknologiaa yhdistävä pyörä edustaa Vespa GTS Super -malliston huippua.

Uusi Vespa GTS Supertech saa voimansa yksisylinterisen, neliventtiilisen, nestejäähdytetyn ja elektronisella ruiskutuksella varustetun 300-kuutioisen nelitahtimoottorin uusimmasta versiosta. Tämä 300 HPE -moottori (High Performance Engine) on tehokkain koskaan Vespaan asennettu moottori. Se on huippusuorituskykyinen ja vähäkulutuksinen. Sen enimmäisteho on 17,5 kW (23,8 hv) käyntinopeudella 8250 rpm ja sen vaihteiden vaihdot ovat uskomattoman tasaiset kaikissa nopeuksissa. Supertech-mallissa vakiona TFT-mittaristo, sporttisen keltainen etujousi, mustat vanteet grafiikoilla ja Vespa MIA Multimedia Platform, jossa mm. navigaattori. 

Vespa GTS Supertech 300

Sylinteritilavuus
278 cc
Moottori
1-sylinterinen 4-tahti HPE-moottori, 4 venttiiliä, elektroninen ruiskutus, nestejäähdytys
Maksimiteho
23,8 hv (17,5 kW) / 8 250 rpm
Maksimivääntö
26 Nm / 5250 rpm
Polttoainejärjestelmä
Elektroninen ruisku
Käynnistys
Sähkö
Vaihteisto
CVT jatkuvasti muuntuva variaattori
Pituus
1950 mm
Leveys
755 mm
Akseliväli
1375 mm
Istuinkorkeus
790 mm
Jarrut etu
ABS, 200 mm hydraulinen levyjarru, ruostumatonta terästä
Jarrut taka
ABS, 220 mm hydraulinen levyjarru, ruostumatonta terästä
Jousitus etu
Hydraulinen iskunvaimennin kierrejousella
Jousitus taka
Kaksoishydraulinen iskunvaimennin kierrejousella ja säädettävällä jousen esijännityksellä (4-asentoinen)
Rengas etu
Tubeless 120/70 - 12”
Rengas taka
Tubeless 130/70 - 12”
Polttoaineenkulutus
31.2 km/l
CO² päästöt
77 g/km
Jäähdytys
Neste
Kytkin
Automaattinen keskipakokytkin
ABS-järjestelmä
Vakiona
Polttoainetilavuus
8,5 l
Sulje
Sulje