Esittely

EI KOMPROMISSEJA

RSV4-mallien kehityksessä on aina ollu selkeä tavoite: Olla absoluuttisesti paras, nopein ja kompromissittomin Superbike, mahdollisimman lähellä Aprilian kilpapyöriä. Premium-tuote, oman luokkansa huipulta, tehty kaikkein vaativimmille kuljettajille, jotka haluavat huippusuorituskykyä ja viimeisimmät tekniset ratkaisut käyttöönsä.

  • 217 hv 1100 cm3 V4-moottori
  •  Sähköisesti säätyvä Smart EC 2.0 Öhlins-iskunvaimennus
  •  APRC (Aprilia Performance Ride Control): luistonesto (ATC), keulimisen esto (AWC), lähtöavustin (ALC), vakionopeudensäädin (ACC), nopeudenrajoitin (APL)
  •  Titanium Akrapovič -putkisto
  •  Brembo Stylema -jarrusatulat
  •  Taotut alumiinivanteet
  •  Hiilikuituiset MotoGP-siivekkeet
  •  Litium-akku

Aprilia RSV4 1100 Factory

Sylinteritilavuus
1 077 cm3
Moottori
Aprilia pitkittäin asennettu 65° V4, 4-tahti, nestejäähdytys, kahdella kannen yläpuolisella nokka-akselilla (DOHC), neljä venttiiliä/sylinteri
Puristussuhde
13.6:1
Maksimiteho
217 hv (159.6 kW) / 13 200 rpm
Maksimivääntö
122 Nm / 11 000 rpm
Sytytysjärjestelmä
Magneti Marelli digitaalinen sytytys, yksi sytytystulppa per sylinteri, jokaisella sytytystulpalla oma puola
Polttoainejärjestelmä
Imukotelo dynaamisella ilmanotolla. 4 x Marelli 48 mm läppärunkoa, 8 suutinta. Viimeisimmän sukupolven sähköinen kaasu (ride-by-wire). Ajotilat: T (Track), S (Sport), R (Race), mahdollista vaihtaa myös ajon aikana.
Käynnistys
sähköinen
Vaihteisto
6-vaihteinen kasettivaihteisto, 1st: 39/15 (2.600) 2nd: 33/16 (2.063) 3rd: 34/20 (1.700) 4th: 31/21 (1.476) 5th: 34/26 (1.307) 6th: 33/27 (1.222) Aprilia Quick Shift -vaihdeavustin (AQS)
Pituus
2052 mm
Leveys
735 mm
Akseliväli
1439 mm
Istuinkorkeus
840 mm
Jarrut etu
Edessä: 2 x 330 mm kelluva levy. Brembo M50 Stylema monobloc - radiaalijarrusatulat. 4 mäntää Ø 30 mm. Sintterimetalliset jarrupalat. Radiaalimallin pääsylinteri. Metallipunosletkut.
Jarrut taka
Takana: 220 mm levy. Brembon kelluva jarrusatula. 2 x 32 mm erilistä mäntää. Sintterimetalliset jarrupalat. Pääsylinteri integroidulla jarrunestesäiliöllä. Bosch 9.1 MP kaarre -ABS. Säädettävissä ajotilan mukaan. Takapyörän nousemisen estotoiminnolla. Poiskytkettävissä.
Jousitus etu
Smart EC 2.0 sähköisesti säätyvä Öhlins NIX -haarukka 43 mm sisäputki, TINpinnoituksella. Takoalumiininen jarrusatulan kiinnike. Täysin säädettävä, joustomatka 125 mm
Jousitus taka
Kaksipuoleinen alumiininen takahaarukka. Smart EC 2.0 sähköisesti säätyvä Öhlins TTX -iskunvaimennin erillisellä säiliöllä. Täysin säädettävä, joustomatka 115 mm
Rengas etu
120/70 ZR 17
Rengas taka
200/55 ZR 17
Paino ajokunnossa
199 kg
Poraus/isku
81 x 52.3 mm
Polttoaineenkulutus
6.50 l/100 km
Jäähdytys
nestejäähdytys
Kytkin
monilevyinen märkäkytkin mekaanisella luisto-ominaisuudella
Runko
Alumiinia. Yhdistetty prässi/valu. Emäputken sijainti ja kulma, moottorin korkeus ja takahaarukan akselin paikka säädettävissä. Smart EC 2.0 sähköisesti säätyvä Öhlins-ohjausiskunvaimennin
ABS-järjestelmä
Bosch 9.1 MP kaarre -ABS. Säädettävissä ajotilan mukaan. Takapyörän nousemisen estotoiminnolla. Poiskytkettävissä.
Polttoainetilavuus
18,5 l
Kuivapaino
177 kg
Elektroniset järjestelmät
APRC (Atprilia Performance Ride Control) sisältää: luistonesto (ATC), keulimisen esto (AWC), lähtöavustin (ALC), vakionopeudensäädin (ACC), nopeudenrajoitin (APL). Kaikki avustimet voidaan kytkeä pois/päälle

Vaihdokit

Sulje
Sulje