Esittely

Honda CRF250R on valmiina kauteen 2019!

Viime vuonna täydellisen mallistomuutoksen kokenut Honda CRF250R saa kaudelle 2019 joukon tärkeitä päivityksiä. Sylinterinkannen kanavat ovat uudelleen muotoiltu. Yhdessä uuden kaasuläppärungon ja uuden pakoputkiston kanssa moottorin keskialueen teho ja vääntö on kasvanut merkittävästi, huipputehon kärsimättä yhtään. Uutta on myös HRC Launch Control –starttiavustin, josta löytyy kolme (3) eri asetusta. Eli oikea säätö jokaiseen ajo-olosuhteeseen!

Ohjaustanko on nyt Renthal Fatbar ja sen kiinnityspiste on valittavissa neljästä eri vaihtoehdosta. Etujarrupuristin on niin ikään uusi ja varustettu kahdella erikokoisella puristinmännällä; Aivan kuten Hondan HRC tehdaspyörissä on ollut jo muutaman vuoden. Tuloksena on entistäkin parempi jarrutuntuma ja pysähtyvyys. Jalkatapit ovat uudet ja entistäkin tukevammat ja keräävät vähemmän kuraa. Ulkonäön kruunaa mustat DID vannekehät, uudet etujousituksen suojat ja uudelleenmuotoiltu pohjapanssari.

       

CRF250RK

Vuosimalli alkaen
2019
Vuosimalli asti
2019
Sylinteritilavuus
249 cc
Moottori
1 syl, 4-tahti
Sylinterimitat
79,0 x 50,9 mm
Puristussuhde
13,9:1
Maksimivääntö
52,0 Nm
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähköstartti
Vaihteisto
5 vaihdetta
Pituus
2183 mm
Leveys
827 mm
Korkeus
1275 mm
Akseliväli
1482 mm
Istuinkorkeus
960 mm
Jarrut etu
260 mm levyjarru
Jarrut taka
240 mm levyjarru
Jousitus etu
49 mm teleskooppi, teräsjousi
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Honda Pro Link
Rengas etu
80/100-21
Rengas taka
100/90-19
Tankki
6,3 litraa
Paino ajokunnossa
108,0 kg

Kirjoita kommentti

Roskakommenttien estämiseksi, syötä kirjaimet oheiseen kenttään.

Lisää kommentti

Ei kommentteja

Vaihdokit

Katso kaikki

Sulje
Sulje