Esittely

Honda CRF450R on valmiina kisakauteen 2019!

Honda CRF450R päivittyy kaudelle 2019. Moottorissa on selvästi enemmän tehoa ja vääntöä, mutta ennen kaikkea se on vielä entistäkin pehmeämpää ja siten käyttökelpoisempaa. Myös moottorin öljyjääähdytystä ja -kiertoa on parannettu vastaamaan kasvanutta tehoa. Pyörässä on nyt HRC Launch Control –starttiavustin, josta löytyy kolme (3) eri asetusta. Eli oikea säätö jokaiseen ajo-olosuhteeseen!

Uusi ohjaustanko on Renthal Fatbar ja sen kiinnityspiste on valittavissa neljästä eri vaihtoehdosta. Etujarrupuristin on niin ikään uusi ja varustettu kahdella erikokoisella puristinmännällä; Aivan kuten Hondan HRC tehdaspyörissä on ollut jo muutaman vuoden. Tuloksena on entistäkin parempi jarrutuntuma ja pysähtyvyys. Jalkatapit ovat uudet ja entistäkin tukevammat, sekä keräävät vähemmän kuraa. Takahaarukan kiinnityspistettä on muokattu ja takaiskunvaimentimen männän pinnoitusta muutettu. Yhdessä uusien säätöjen kanssa, iskunvaimennus on entistäkin herkempi.

Ulkonäön kruunaa mustat DID-vannekehät, uudet etujousituksen suojat ja uudelleenmuotoiltu pohjapanssari.

Kirsikkana kakun päällä on yli kilon laskenut paino!

       

CRF450RK

Vuosimalli alkaen
2019
Vuosimalli asti
2019
Sylinteritilavuus
449 cc
Moottori
1-syl, 4-tahti
Sylinterimitat
96,0 x 62,1 mm
Puristussuhde
13,5:1
Maksimiteho
45,7 kW (62 hv)
Maksimivääntö
52,0 Nm
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähköstartti
Vaihteisto
5 vaihdetta
Pituus
2183 mm
Leveys
827 mm
Korkeus
1275 mm
Akseliväli
1482 mm
Istuinkorkeus
960 mm
Jarrut etu
260 mm levyjarru
Jarrut taka
240 mm levyjarru
Jousitus etu
49 mm teleskooppi, teräsjousi
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Honda Pro Link
Rengas etu
80/100-21
Rengas taka
120/80-19
Tankki
6.3 litraa
Paino ajokunnossa
111,0 kg

Kirjoita kommentti

Roskakommenttien estämiseksi, syötä kirjaimet oheiseen kenttään.

Lisää kommentti

Ei kommentteja

Vaihdokit

Katso kaikki

Sulje
Sulje