Honda CB750 Hornet E-Clutch
12 890 €

Hintaan lisätään tuotekohtaiset toimituskulut

Honda CB750 Hornet E-Clutch


12 890 €

Hintaan lisätään tuotekohtaiset toimituskulut

* Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut.
Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Honda E-Clutch - tag
  • Honda E-Clutch
  • Tehoa 67,5 kW / 9500 rpm ja vääntöä 75 Nm / 7250 rpm
  • Showa 41 mm SFF-BP™ USD -etuhaarukka
  • 150 mm Pro-Link -takajousitus, 7-portainen esijännitys
  • HSTC-luistonesto
  • 5" TFT-näyttö
  • Istuinkorkeus 795 mm
  • Paino ajokunnossa 196 kg

Ota yhteyttä / Pyydä tarjous

Lataa Honda CB750 Hornet -käyttöohje:


Rahoituslaskuri

Perustamismaksu 199 €, Käsittelymaksu 12 € / kk, Rahoituskorko 6,90 %
Rahoituslaskurilla lasket kätevästi eri vaihtoehtoja haluamallesi osamaksurahoitukselle. Huomioithan, että laskelmat ovat vain esimerkkejä helpottamaan rahoituksesi suunnittelua.
Varsinainen rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen, voit hakea luottopäätöksen myyjämme kanssa, ota yhteyttä!

Esittely

Honda CB750 Hornet E-Clutch

Nopeampi, ketterämpi ja älykkäämpi kuin koskaan

Uusi Honda CB750 Hornet E-Clutch nostaa kulttimaineisen Hornetin täysin uudelle tasolle. Se yhdistää luokkansa parhaan teho–painosuhteen, ultrakevyen rungon ja Hondan uuden sukupolven E-Clutch-tekniikan, joka tarjoaa nopeammat ja sulavammat vaihteenvaihdot. Lopputuloksena on moottoripyörä, joka reagoi välittömästi, kiihtyy raivokkaasti ja toimii kaupungista mutkateille täydellisen vaivattomasti.

Puhdasta voimaa – älykkäästi hallittuna

Hornetin ytimessä on kompakti 755 cc -moottori, joka tuottaa tehoa 67,5 kW / 9500 rpm ja vääntöä 75 Nm / 7250 rpm.

Vortex Flow -ilmanohjaus, alaspäin suunnatut imukanavat ja 46 mm kaasuläpät varmistavat välittömän kaasuunvasteen – juuri sen ”pistävän” luonteen, joka Hornetin tekee Hornetiksi.

E-Clutch – vaihda nopeammin kuin koskaan

Uusi Honda E-Clutch mullistaa manuaalivaihteiston käytön:

  • Käynnistykset, pysähdykset ja vaihdot ilman kytkinkahvaa
  • Ylös- ja alaspäin vaihtaminen nopeammin ja pehmeämmin kuin quickshifterillä
  • TBW-järjestelmän automaattinen välikaasu varmistaa sulavat alaspäinvaihdot
  • Vaihtotuntuman säätö: SOFT / MEDIUM / HARD
  • Kytkinkahvaa voi silti käyttää normaalisti milloin tahansa

E-Clutch tekee etenkin kaupunkiajosta vaivatonta – mutta sen todellinen vahvuus näkyy sporttisessa ajossa, jossa vaihteet loksahtavat sisään salamannopeasti ilman moottorijarrutusnykäyksiä.

Tarkkaa ohjaustuntumaa – ja maksimaalista ketteryyttä

Hornet E-Clutchin alusta on rakennettu nopeita suunnanmuutoksia ja puhdasta ajonautintoa varten:

  • Kevyt 16,6 kg teräsrunko, optimoitu jäykkyys
  • Showa 41 mm SFF-BP™ USD -etuhaarukka
  • Pro-Link -takaiskunvaimennus, 7-portainen esijännitys
  • Nissin-jarrut, 296 mm levyt
  • 120/70ZR17 ja 160/60ZR17 renkaat ketterään ja varmaan ajettavuuteen

Hornet reagoi pienimpäänkin ohjausliikkeeseen ja palkitsee kuljettajansa välittömällä palautteella.

Älykästä elektroniikkaa – kuljettajan ehdoilla

Throttle By Wire -järjestelmä tarjoaa neljä ajotilaa:

  • SPORT – maksimaalinen suorituskyky
  • STANDARD – tasapainoinen arkiajo
  • RAIN – turvallinen ja pehmeä pito liukkaalla
  • USER – säädettävissä omien mieltymysten mukaan

Kolmitasoinen HSTC-luistonesto ja integroitu Wheelie Control pitävät tehot hallinnassa, kun taas E-Clutch hyödyntää TBW-ohjausta vaihteiden välikaasussa ja tehonsyötön optimoinnissa.

Moderni, aggressiivinen Hornet-tyyli

Uusi E-Clutch-malli erottuu viimeistellyllä ja aerodynaamisella muotoilulla, joka täydentää terävää streetfighter-ilmettä.
Muita yksityiskohtia:

  • LED-ajovalot
  • 5" TFT-näyttö
  • Honda RoadSync – puhelinyhteys, navigointi, musiikki ja puhelut
  • ESS-hätäjarruvalot ja automaatti suuntavilkut
  • Istuinkorkeus 795 mm

Tuloksena on pyörä, joka näyttää kevyeltä, aggressiiviselta ja modernilta – ja tuntuu täsmälleen siltä.
Puhdas ajamisen ilo – nyt älykkäällä teknologialla.

     

CB750ACT

Vuosimalli alkaen
2026
Sylinteritilavuus
755 cc
Moottori
Liquid­cooled SOHC 4­-stroke 8­ valve Parallel Twin with 270° crank
Sylinterimitat
87 x 63.5 mm
Puristussuhde
11.0:1
Maksimiteho
67.5 kW / 9500 rpm
Maksimivääntö
75 Nm / 7250 rpm
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähköstartti
Vaihteisto
6-vaihteinen
Pituus
2090 mm
Leveys
780 mm
Korkeus
1085 mm
Akseliväli
1420 mm
Istuinkorkeus
795 mm
Jarrut etu
Nissin 2 x 296 mm levyjarru, ABS
Jarrut taka
240 mm levyjarru
Jousitus etu
41 mm SFF-BP teleskooppi, 130 mm jousto
Jousitus taka
Honda Pro Link, 150 mm jousto
Rengas etu
120/70 ZR 17M/C (58W)
Rengas taka
160/60 ZR 17M/C (69W)
Tankki
15,2 litraa
Paino ajokunnossa
196 kg
Sulje
Sulje